Het wijzigen van uw order nadat u besteld heeft is wel mogelijk, mits het geen op maat gemaakt product is.
Het is wel mogelijk een order te annuleren, mits het geen op maat gemaakt product is.
Mocht er iets misgegaan zijn met uw bestelling (bijvoorbeeld een artikel niet geleverd), neemt u dan contact op.
Iedere bestelling wordt verwerkt als aparte order. Indien u op dezelfde dag nog een bestelling plaatst, dan betaalt u de daarbij behorende bezorgkosten.
Nadat u de order heeft afgerond, ontvangt u na enkele minuten per e-mail een orderbevestiging. De orderbevestiging bevat de volgende gegevens: klantgegevens, ordergegevens, orderbedrag, betaalgegevens en leveringsgegevens.
Nadat u de order heeft afgerond, ontvangt u na enkele minuten per e-mail een orderbevestiging. Mocht u na enkele uren geen orderbevestiging hebben ontvangen, controleert u dan alstublieft uw spamfilter. U kunt ook contact opnemen.
Indien u ingelogd bent vindt u recente bestellingen door op de Mijn account knop te klikken.