Bestellen

Kan ik een order wijzigen?

Het wijzigen van uw order nadat u besteld heeft is wel mogelijk, mits het geen op maat gemaakt product is.

Kan ik een order annuleren?

Het is wel mogelijk een order te annuleren, mits het geen op maat gemaakt product is.

Wat moet ik doen als mijn order niet klopt?

Mocht er iets misgegaan zijn met uw bestelling (bijvoorbeeld een artikel niet geleverd), neemt u dan contact op.

Als ik een tweede bestelling plaats op dezelfde dag, betaal ik dan twee keer verzendkosten?

Iedere bestelling wordt verwerkt als aparte order. Indien u op dezelfde dag nog een bestelling plaatst, dan betaalt u de daarbij behorende bezorgkosten.

Krijg ik een orderbevestiging?

Nadat u de order heeft afgerond, ontvangt u na enkele minuten per e-mail een orderbevestiging. De orderbevestiging bevat de volgende gegevens: klantgegevens, ordergegevens, orderbedrag, betaalgegevens en leveringsgegevens.

Wat moet ik doen als ik mijn order heb geplaatst, maar nog geen orderbevestiging heb ontvangen?

Nadat u de order heeft afgerond, ontvangt u na enkele minuten per e-mail een orderbevestiging. Mocht u na enkele uren geen orderbevestiging hebben ontvangen, controleert u dan alstublieft uw spamfilter. U kunt ook contact opnemen.

Waar kan ik mijn bestelgeschiedenis inzien?

Indien u ingelogd bent vindt u recente bestellingen door op de Mijn account knop te klikken.

X